Long time no see... - Reisverslag uit Trempealeau, Verenigde Staten van Stefan Kuijt - WaarBenJij.nu Long time no see... - Reisverslag uit Trempealeau, Verenigde Staten van Stefan Kuijt - WaarBenJij.nu

Long time no see...

Door: stefankuyt

Blijf op de hoogte en volg Stefan

17 September 2011 | Verenigde Staten, Trempealeau

Hey allemaal,

Ja ja ik weet het... lang geen reisverslag, bla bla :)

Ik heb nog veel te vertellen:
- De trip met mijn gast gezin naar oa Liberty bel, New York en de Niagra falls
-De eerste week op school, sport, vrienden, klassen enzo.

Nu kan in dat wel in een 10 pagina lang verslag gaan schrijven... maar ik kan natuurlijk ook een 'vlog' maken.. Ik hoor nu mensen denken: 'Wat is dat een 'vlog?' een vlog is een samentrekking van het woord blog (een verhaal op het internet) en video. Dus wat ik doe is: ik film mijzelf en vertel wat we hebben gedaan. Dan kan ik bijvoorbeeld ook makkelijk foto's en video's laten zien.

Het makkelijkste voor mij om dat te doen is via Youtube omdat veel mensen al weten hoe dat werkt. Het nadeel van youtube is dat IEDEREEN het kan zien. En omdat ik bv een video-tour van het huis wil doen vind ik dat minder.

Daarom heb ik besloten om de video's als privé in te stellen zodat alleen mensen met een link de video kunnen bekijken.

Dus ik wil iedereen die interesse heeft in mijn vlogs vragen om een mailtje te sturen naar: stefankuyt@gmail.com, vermeld daar in ook graag je naam. Dan voeg ik jou mail adres toe aan een maillijst. Dan krijg je elke keer als ik een nieuwe video plaats mailtje met de link.

Ik hoop de eerste vlog morgen te filmen en deze in de loop van de week online te hebben staan.

Als je vragen hebt kun je die natuurlijk ook mailen naar hetzelfde adres.

Dus stuur een mailtje naar stefankuyt@gmail.com om je aan te melden voor mijn vlogs!

Stefan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Trempealeau

Stefan

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 730
Totaal aantal bezoekers 8951

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 11 Januari 2015

Study Abroad in Michigan

02 Augustus 2011 - 30 Juni 2012

High School in de VS

Landen bezocht: