Het feest zit er op! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Stefan Kuijt - WaarBenJij.nu Het feest zit er op! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Stefan Kuijt - WaarBenJij.nu

Het feest zit er op!

Door: stefankuyt

Blijf op de hoogte en volg Stefan

03 Juli 2011 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Zo zo, wat ben ik kapot zeg!
Maar het was het allemaal waard wat ik heb echt een super gezellige avond gehad.

Ik wil jullie allemaal bedanken, ik ben super verwend! Van hele overlevingspakketten tot dollars en (kook)boeken.

Nu nog een maandje en dan gaat het echt beginnen... Erg spannend allemaal.

Eerst nog gezellig op vakantie met z'n 4tjes.

PS
(Je kunt onder aan de pagina je email adres opgeven om op de hoogte te blijven, dan krijg je een mailtje als ik een nieuw reisverslag plaats!)

Stefan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Stefan

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 8947

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 11 Januari 2015

Study Abroad in Michigan

02 Augustus 2011 - 30 Juni 2012

High School in de VS

Landen bezocht: