Bijna! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan Kuijt - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan Kuijt - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: stefankuyt

Blijf op de hoogte en volg Stefan

30 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie in Frankrijk.

Jaaa, nu komt het toch echt wel heel erg dichtbij,

De afgelopen dagen vooral druk geweest met de laatste voorbereidingen.. Bankzaken, Visum, Dollars, telefoon ect... En eigenlijk is het -op een paar kleine dingetjes na- helemaal rond.

Dat moet ook wel! Komende dinsdag vertrek ik om 10:55 vanaf schiphol, vluchtnummer: DL57 (handig voor apps zoals 'flighttrack') Ik kom dan om 13:30 (Locale tijd) aan in Newark, Dat is een stad net buiten New York City. Daar wordt ik opgewacht door de Crew van INTO (de organisatie waarmee ik vertrek).

Er is daar een kamp voor alle exchange studenten, (dus ook vanuit andere landen Duitsland, frankrijk enzo..) We verblijven met zn allen in 'Hotel Pennsylvania' op Manhattan. We gaan wat sightseeing doen en er is een BBQ, dat is een beetje alles wat ik er momenteel vanaf weet.

Dan vertrek ik 6 augustus om 17:30 vanaf 'La Guardia' naar Detroit (vluchtnumer: DL2331). Daar heb ik 1 uur en 20 minuten om mijn volgende vlucht te halen (DL3920), van Detroid naar La Crosse. Als alles loopt zoals verwacht kom ik daar om 20:15 aan. Op La Crosse staat óf mijn gastgezin óf mijn 'local rep.' (een soort vertrouwenspersoon en mentor) mij op te wachten, Die brengt mij naar het huis in Trempealeau. Dat is ongeveer een half uurtje rijden.

Ik zal proberen om in New York ook nog een update te doen :)


Voor de mensen die het nog niet hadden gedaan... je kunt je op mijn pagina stefankuyt.waarbenjij.nu abonneren! Dat doe je door je e-mail in te vullen ergens onder in de linker kolom. Dan krijg je automatisch een mailtje als ik een nieuw reisverslag plaats.

  • 30 Juli 2011 - 17:19

    Lisa Van Der Leij:

    hee, heb ik je toch gevonden! voor het geval dat je niet weet wie ik ben, ik vlieg met je haha. was je trouwens ook op het pds? Ik kan me zo niet meer herinneren wie je was, er waren zoveel jongeren.. succes met inpakken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stefan

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 8946

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 11 Januari 2015

Study Abroad in Michigan

02 Augustus 2011 - 30 Juni 2012

High School in de VS

Landen bezocht: