School Spirit - Reisverslag uit Kalamazoo, Verenigde Staten van Stefan Kuijt - WaarBenJij.nu School Spirit - Reisverslag uit Kalamazoo, Verenigde Staten van Stefan Kuijt - WaarBenJij.nu

School Spirit

Blijf op de hoogte en volg Stefan

30 September 2014 | Verenigde Staten, Kalamazoo

Hallo allemaal!
Mn eerste paar weken school zitten er al weer op. Ik ben weer redelijk gewend aan de Amerikaanse way of life.

Ik heb besloten om mn blog te verhuizen naar mijn 'eigen' blog:
http://stefankuijt.blogspot.com Daar zijn ook m'n vorige reisverslagen te vinden. Ik ben overgestapt op blogspot omdat ik hier ook foto's kan plaatsen, tekst kan opmaken en omdat het smartphone en tablet vriendelijk is.

Ik zie jullie daar!
Stefan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 8945

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 11 Januari 2015

Study Abroad in Michigan

02 Augustus 2011 - 30 Juni 2012

High School in de VS

Landen bezocht: